Mjaaoouu




Jag sitter i djurvagnen på tåget, har en pudel nästan i knät. Den är grå precis som vädret idag. Längtar sjukt mycket efter N vi ska ses ikväll efter han har vart på rödakorset. Det är precis vad jag behöver just nu, en massa pussar och varma kramar. Helgen i U-a har varit jättebra och det var sjukt kul att träffa Lisa och Jennie på lunch och lite shopping. Sista april!!!!!! Då smäller det :) Andreas och sin kille kanske skulle komma med. Tessan och Sussie med ! Och såklart Lisen Jennie och Sibban :) Ser fram emot att träffa välbekanta ansikten på stan och i ekonomikumparken :) Gud vilka minnen det finns från den parken ;) Häxblandning och 7.or och alldeles för kyliga kläder. Men vi höll oss varma och det gör vi fortfarande. Jag älskar alla mina fina vänner och är så glad att jag har er alla <3
Här är lite sommar 2009 och förra sista april bilder! Enjoy! Och en hedersbild på "jag har slagit 11 och är inte rädd att slå 2" Kim ;)

Love / V






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0