Ska jag slänga dom här?

Sa min pappa och skrattade när han höll upp mina converse skor som var i hallen, han skrattade länge och påpekade att dom var smutsiga och rätt så fula och kunde inte sluta skratta. Han hade ju vart på gränby centrum och kollat ut snygga (gåvänliga) dojjor åt mig som han uttryckte det.
Han skrattade och frågade om jag inte ville ha skor som såg lite propra ut, jag upplyste honom om  århundradet vi lever i och prisfrågan och han kollade i mina ögon och det såg ett tag ut som han höll på att få en hjärtattack. 700 pix för dom lodar skorna?? Min pappa vill att jag ska ha gortex med duddla sulor som jag kan ha när jag bestiger mina berg på väg till skolan. :P

Han är söt min pappa. Jag visade honom inte dom nya som stod i mitt rum. Det fick räcka för den här dagen tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0