"Buhuhuhuh"

Känner mig inte alls kul ikväll, vill bara dra täcket över mig. Hade förträngt att "en viss period i månaden" var på ingång. Grät just ill filmen "10 orsker att hata dig" DEN ÄR INTE ENS SORGLIG!
Satt med halva handen i godis skålen, och min pappa komme rin och frågar om jag vill ha nötter och sa att det var såå nyttigt. Då blev jag arg och snästa med min choklad kladdiga hand att jag minsann hade vart ute och sprungit och att jag FÖRTJÄNADE CHOKLAD! Sen kändes det som jag ville gråta och kasta allt godis.
Sen pratade jag med N och jag tyckte han lät ointresserad av en sak jag berättade och då blev jag ledsen igen.
Haha, jag är fara för allmänheten ikväll, ska köra bil i morgon på jobbet i detta väder kanske det är sista gången ni hör något av mig.

Porta alla karlar och klä er rött och dansa till radar! Så vill ja ha det.

Nu ska ja torka av mina kladdiga fingrar och kolla på något som jag inte grinar av alltså tydligen inte "Tyst vittne" "10 orsaker att hata dig"
Får bli melodifestivalen, men jag klarar inte Dolph Lundgren. Vad har han gjort??? Vem är han?? Seriöst..

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0