:)

Hej ! Middagen blev bra igår, vi kollade på "halv 8 hos mig"( Salem al fakirs:s pappa var sjukt rolig) och sen på Mia och klara. Jag har minimerat mitt sömnbehov och klarar mig nu på 2 h, sov 2 h inatt och mår som en prinsessa (kommer somna om 2 min) Ska plugga nu och dricka te för att hålla mig vaken, sen ska jag nog träna och besöka min N i Ryd, vi ska ut på skäggetorps äventyr med cyklarna. Jag har fått en lägenhet i nygård, men tydligen måste man ha skyddsväst för att bo där och den är sjukt billig så jag tror det är ett skyddsrum möjligtvis ett cykelrum, så jag tar med mig min gangsta kille så får vi undersöka saken. Jag är redo för lite ghetto känner jag ;) Nejmen jag vill ha skog runt mig och grönt och cykelvänliga gator och frisk luft, stan kväver mig lite just nu. Ska på en riktig visning i morgon 09.30 så då får ja se insidan, men eftersom jag inte hittar länge än till Hm i Linköping så kan det vara bra att få lite vägvisning och sen är det alltid skönt med frisk luft på kvällen.

Ha en fin tors! <3

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0