Fireflies

Saknar Fisan och Jennie (sibban är ju kvar så hon räknas inte nu ;) henne saknar jag ju varje sekund ;), det var en jättebra helg med en bra lördag! Lisa åkte i morse, så vi hade en kväll till igår som vi åt bort skulle man kunna säga. Vi låg på soffan och skrattade för det mesta. Men nu är det ny vecka och ja ska bli plugghäst denna vecka, ikväll ska ja laga lax ( min paradrätt) med N och gå och lägga oss tidigt. Ska ha föreläsning 8-12 i morgon och N ska jobba kl 07. På ons är det min "tjejkväll" och jag som står för middagen åt Malin Natta och Sibban, det ska bli mysigt.
 
Nej nu ska jag läsa läsa läsa och läsa innan spinningen.

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0