Går som på räls

Nu sitter jag på tåget, 2 timmar kvar drygt. Tåger försenat med 45 min, 3 dagar efter jag hade tänkt åka kommer jag fram. Jag skulle ha åkt i morgon 17.05 m en jag såg att tågen började gå igen så jag ville komma hem så fort som det gick, så jag får någon ordentlig pluggro.
Ska ringa på hemma, dom vet inte att jag kommer nu nämligen dom tror at ja kommer i morgon ;) Imorgon blir det plugg 8-17 sen på tors ska jag gå upp tidigt så jag hinner skriva mycket innan min frisörtid kl 14. Sen blir det 3 dagars jobb på edda innan jag åker hem på söndag. Börjar nya mikro kursen på mån. Sibelin kommer på fredag så jag hoppas vi hinner ses på en promenad iaf :) 
Saknar Mallan och Nattan och ser fam emot middagen nästa vecka :) Måste träffa Andreas och åka till Molok, fast det får bli en kombo träff när Lisen gör praktik i Stockholm.

Var på graflunds och valde tapeter till lägenheten, vitt och en lila fondvägg med stora blommor på! Kommer bli fint, flyttar in den 13 Mars!

Kommer sakna ihjäl mig efter N, känner det i kroppen.

Nu ska ja blunda en stund har en sprängande huvudvärk.

Love / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0