Gode Morgen

Jag är uppe sjukt tidigt, har inte vart uppe såhär tidigt på.. ja ja vet inte hur längesen de var. Men det är positivt för jag ska plugga plugga plugga och en sväng på stan och sen träna. Kollade på " blåsningen" med N igår och han brottaren Ara Abrahamian var med, dom lurade han att han hade blivit strålad och bestick och dammsugare började dras mot han, haha och sen skulle han "avstrålas" i en maskin och han fick göra massa sjuka saker. Har inte skrattat så mkt på sjukt länge. Jag hade vart bäst på att hitta på saker, gud vad jag vill blåsa typ Sibel, sjukt kul! Men ja ska göra mera kaffe nu så jag inte somnar, och sen fundera på hur ja ska blåsa henne. Mohahaha!! Ok ja är trött.

Love / V

Kommentarer
Postat av: sibel

du skulle aldrig lyckas blåsa mig! Mohaha

2010-02-01 @ 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0