Jag

lever. Är inte i Uppsala pga inställda tåg hela tiden. Jag har haft en lugn helg med middag i ryd och skogspromenad som slutade i en snödriva och jag har liftat från Ryd till stan med Fia och blivit isolerad pga att inga bussar gick på hela lördagen i centrala Linköping. Jag och Nadim skulle bjuda Sibel på middag hos mig och kolla melodifestivalen men hon kom inte fram haha. 
 Jag skriver min hemtenta" övervakning i samhället" och om Fra och Ipred lagarna så nu är jag expert på dom och myser om kvällarna med Nadim som gör sin praktik i Motala på psyk och går upp kl 05.00 på morgonen. Ska spinna idag 19.15 med Sibel och sen ska jag sova hos Nadim för i morgonbitti ska jag till Graflunds och välja tapeter till min lägenhet. jag vill ha en fond vägg i mörklila med vita detaljer på helst. Men jag får väl se vad dom kan göra åt mig.
Tur för Sj att jag är på gott humör nuförtiden, annars hade dom fått passa sig. ;)

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0