Jag ligger 4 koppar back.

Igår hade vi föreläsning kl 08.00, när vi kommer in i salen så säger Sautu (läraren) att det inte var ngt av de vi skulle prata om idag som var med på tentan, Alex började plocka ihop sina böcker och ville gå men vi tjatade på han så han stannade.
I morgon kommer mina små söta muppar hit och jag ska krama sönder dom, ska bli så mysigt med en hel helg här och en massa fest på lör! Sofia och Petter ska också komma till Sibel, dom är ju söta ihop :)! Jocke från klassen och Emma också hoppas jag på. Idag ska jag plugga plugga för i morgon är det lång dag med grupparbete och seminarium. Usch ser inte fram emot kvantitativa metod kursen med en massa matte! Sofia har ju en I:are så hon kan ju få hjälp. Jag ska haffa Sibel, hon är ju rätt bra på matte. Eller så tänker jag seriöst sätta ut en "hjälp mig plugga matte" lapp på liu:s anslagstavla.

Nej nu ska jag läsa Faucault igen, diskursanalys. Har lovat att ta mig till Ryd ikväll och hänga i hooden med N och innan ska jag hinna träna spinn så jag måste sätta fart nu.

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0