Jaha du tänker så...

Nu är tentan inskickad, usch fy och blä. Jag är inte 100 % nöjd. Ikväll ska jag jobba 15.45-21.30 och cykla som en galning mellan alla pensionärer i stan. Jag värmde upp med en utk-runda i morse så att jag har rätta springet i benen till ikväll. Läste en artikel om att postpersonalen har så mycket att göra att vissa har svimmat på jobbet. Jag säger bara: Hälsa på oss på Edda! Här är det snabba ryck och maraton race mellan gamlingarna. Men jag brukar alltid pusta ut när jag är inne hos dom och ta det lugnt, vad är det värsta som kan hända? att jag får jobba över 15 min eller att jag ger dubbel dos av insulin och att personen får åka ambulans. Det gäller att vara cool, fast det är inte alltid så lätt alla gånger.
Ser faktist fram emot sommaren på edda, när man cyklar mellan gamlingarna med vinden i håret :P Nejmen på sommaren är det världens bästa jobb, du får en massa motion och frisk luft och det brukar kunna bli en och en annnan fika i solen med dom.
Fast främst gillar jag den tokiga personalen som alltid får mig att skratta hysteriskt, Jarmo och Nezir är riktiga stjärnskott haha.

Fast efter helgen är jag nog helt slut. Nu ska ja dricka upp mitt kaffe.

Fick just en lektion i tvättkunskap av min mamma, hon håller upp tvätt och frågar mig hur man ska tvätta det som ett läxförhör. Fintvätt eller kulör Veronica? -eehh kulör.. - NEJ!!!! FINTVÄTT VERONICA FINTVÄTT! Dom här är det hål i Veronica! Ska vi säga hejdå till dom Veronica?? Du kan ju inte ha byxor med hål i Veronica!!!
Hon gjorde en liten låt (tänk YMCA) strumor,trosor och handukar 60... Rent och snyggt Veronica!!!!!
Hon ser ett par trosor som jag har köpt (hur söta som helst) - Gud vilka små saker, det ska vara underkläder i bomull Veronica. SÅ DOM KAN ANDAS!!

Sen kallar jag mamma Viveka Andebratt och hon skrattar och avslutar med att säga - Veronica det är kul att tvätta!

Saknar dina fräknar.

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0