"klar"

Typ "klar" iaf, 6 sidor blev det. Kvalitet vs kvantitet? Sov skönt inatt och var ute på en utk-promenad innan ja satte mig framför datan med en stor kopp kaffe. Ska använda min kaffepress när jag flyttar, det blir sjukt gott kaffe av den.
Min söta mamma hade tagit ledigt tors och fre så vi kunde hänga med varandra :) Hon är iof på gränby nu och när hon kommer hem ska ja åka och klippa och färga mitt hår, hon skulle köpa nya mjukisbyxor åt mig. Hon råkade se att jag hade hål i dom och tyckte jag såg ut som en luffare med dom,haha men mjukisbyxor är som skor och blir skönare ju längre man använder dom. Men nu är det RIP på dom.
Ska se en bra film ikväll med familjen. I morgon ska ja ju jobba kväll och på lör ska jag efter jobbet på middag hos mormor och morfar.
Nu ska ja dricka upp min smoothie och rätta det sista innan jag åker!

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0