Om jag verkar snurrig ibland här är orsaken.

Tant: Vem är de?
V: Veronica från Edda hemvård (Riktigt purkie)
T: Vem är de?
V: Ja du, en tjej från din hemtjänst
T: Vem är det?
V: Veronica, jag är undersköterska på edda
T: Jaha ja
V: Ska vi ordna lite lunch till dig?
T: Välling
V: Men en paj kan du väl äta med? Inte klan du bara dricka välling?
T: Ok
(Ställer in en paj i mikron)
T: vad är det i mikron?
V: En paj till dig
3 min senare
T: Vad är de i mikron?
V: din lunch-paj
T: Var är min välling?
V: Den kommer här

T: vad är det i mikron?

V: Din välling

T: Vad är den i mikron?

V: din paj

3 min senare

T: vad är det i mikron?

V: din paj

1 min senare

T: vad är det i mikron?

V: din paj

T: vad är det i mikron?

Säger: Din paj

Önskar: Din HELSTEKTA FLÄSKIFILE SOM DU LAGA IGÅR!!!!!!!! VA TRORUUUU?????????????? ÄRLIGT???? VA TRORUUUUU????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0