Tenta ångest

Cyklade i modden till ikea med N igår och kollade på en massa saker och handlade lite ljus och lakan och kuddar och blommor, fikade och åt glass och korv precis som man ska göra på ikea. Var förbi skägget och kollade med tog ca 10 min att cykla från Ryd till Skäggetorp, dock är det en mördar backe när man cyklar där ifrån men lite motion mår man bara bra av! Jag spinnade igår och sen åkta jag tillbaka till N och fick alla <3 dag massage i typ 3 h :)!
Han är på praktik nu och jag sitter och pluggar hemma hos han, ska plugga hela hela dagen. I morgon är det tjejmiddag och jag saknar mina tjejer och det ska bli jättekul att prata bort hela kvällen och äta god mat hos Malin :)! 
 Jag lär väl få reda på om jag får lägenheten idag eller ej. Om dom går med på att skippa en hyra så jag slipper dubbelhyra i 2 mån. En mån kan ja stå ut med att leva lite fattigt men inte två månader det är sjukt tråkigt att lägga hela csn på hyran och äta äckliga nudlar i 2 mån vill jag gärna inte.

Ha en fin måndag!

Love / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0