Upp som en sol och ner som en?

Jag ska färga håret, jag har hela kvällen att gråta om det blir fel. Jag borde egentligen tänka till lite, för varje gång jag får en "kul att färga själv tanke" så brukar det sluta med tårar och skrik! Men inte denna gången inte.Nu ska det går bra, ja menar hur svårt kan det vara? bara och kladda i lite :)

Jag känner mig sprudlande på något sätt, eftersom att jag har denna blogg så ska jag erkänna att det känns som om olyckan står och ringer på dörren men att jag inte har öppnat än. Det känns lite för bra just nu, men jag har lärt mig att inte sätta upp orealistiska mål, det har jag gjort för ofta och blivit besviken. Nu ska jag tänka det värsta så går det kanske bra.
(har inget med min hårfärg att göra, det hade varit lite som hon som började gråta när hennes vagn försvann på gekås)
Visst jag älskar drömmare, men jag är en realist.

Love/ V

Ps. återkommer med resultat sen (ang hårfärgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0