Bland tentor och poäng.

Gud ! Nu är det mycket att göra! Har vart i skolan hela veckan och idag hade vi grupparbete, den nya gruppen kanon bra och Anna och Gabriella kände jag ju från soc 1. Vi har gjort en liten presentation ang en orginal text av Pierre Bourdieu (snark) Så i morgon är det seminarium, sen ska vi gå på "Klubb din mamma" på Nh, först ska vi vara hos Malin och det kommer MYCKET folk! Emma H ska med och  Sofia en tjej från klassen ska också med så jag bjuder på sovplats eftersom hon bor i tranås.
Satt i baljan och försökte plugga med Sofia igår men vi blev lite distraherade av alla människor och (speciella alla killar) som var där så det var en * av 4 som pluggplats, men vi kom överens om att gå på "Torsdags puben" där och dricka öl någon dag på kvällen istället ( Eller var de fredags puben?) bäst att kolla :P Sen efter föreläsningen så var jag på stan och handlade 2 stjortor och lite mat och sen kom en väldigt trevlig ssk och åt och fikade med mig ;)

Nu har jag sovit 1 h och har kyckling i ugnen ( här skulle ja kunna dra ett roligt skämt att "det är bättre än en bulle" men de är inte riktigt min stil, jag är ju rolig) Jag vill träna idag men det är snöoväder så jag kanske kanske går till medley och simmar, ska vänta tills Sibel slutar och kolla om hon vill spinna kl 19 då kanske det är värt de.

Love / V

Kommentarer
Postat av: nathan

fredagsklubben looser ;) dit ska vi gå när de boir varmare o man kan sitta ute :)

2010-01-28 @ 17:45:54
Postat av: Gabriel Sjölund

Hihihihi du har fler SSK än jag!

2010-01-29 @ 11:11:00
URL: http://pirat.funderar.se
Postat av: veronica

Ja men man kan ju gå dit nu med TÖNT NATTA ;)

Gabbe: delar med mig när jag får en över!

2010-01-30 @ 13:42:17
URL: http://veronic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0