Comeback

Hej!

Jag har bloggat på blogspot.com och på blogg.se men det verkar alltid som att jag bara bloggar i torkningstider, alltså när allt är skit eller upp och ner. Jag lyckas printa ner några månaders bloggande och sen när allt är på topp skiter jag i det, senaste jag bloggade var när jag var typ 19 och nu är jag snart 23. Detta betyder dock inte alls att jag har haft en topp nu i snart 4 år. Mera att jag har haft planer som gått som dom skulle och önskningar som gått i uppfyllelse, men nu har jag bestämt mig att forstätta blogga liiivet ut (ett tag iaf, mest för att mina kära vänner nu bor i Sveriges olika hörn och efter ett smärre nederlag på kärleksfronten lyckats radera både min facebook och bytt nummer på mob) Men nu ska jag skriva en snutt varje dag så ni kan läsa vad jag har för mig, hoppar över presentationen eftersom ni vet vad jag gör och inte gör så att säga. :) Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0