Det komplexa fenomenet en fredags eftermiddag.

Jag har fikat, jag har fikat med Gabbes mormor. Vi satt och pratade i en timme om hennes utbildning som lärare för barn med autism.Hon är världens sötaste och fick mig att sakna min mormor och morfar och min farmor, jag borde ju åka hem till U-a nästa helg. Men min nya kurs börjar och Natta ska ha stor förfest, men vi får se Jennie kommer ju hem från Turkiet men stannar bara en dag i U-a :(. Skulle hellre nästan åka och hälsa på henne i gbg, men jag vill träffa mammsen pappsen och lilla Jens med hemma.

Lisen har lovat att komma 5.6.7 feb och hälsa på, det kommer bli kanon kul! ( I sann benjamin anda)
Då ska vi gå till flamman och dricka 16 kr öl, sätta guldkant på studentlivet :P

Ikväll är det fredag, Sibel har sambokväll, Emma har sambokväll, Natalie och Malin har någon form av pargrej. Nh har gratis inträde hehe och Alex ska dit, men ja ska festa i morgon så jag får nog spara mig tills dess. Tror inte 2 dagars festande gör så gott efter man har haft feber.
Sen har jag kommit på att jag inte har några kläder att ha på mig, som vanligt. Med en garderob och 6 byrålådor fulla så måste jag hitta något att dansa i på lör. Tills dess ta hand om er!

Love / V


Kommentarer
Postat av: Anonym

Peppe, nu har du fel. Jag stannar i Ua i 6 dagar. Måndag till lördag :) Funderar också på att komma till linkan när lisa kommer. Skulle ju vara perfekt att träffa alla samtidigt!

2010-01-22 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0