Diktafon

Vi spolar fram tills jag sitter på bussen och pratar med min mormor.

V: jag har nytt nummer som du kanske vill skriva upp?
M: Har du köpt en ny diktafon?
V: Du menar mobiltelefon?
M: Ja men gud ja, ( hysteriskt skratt)
M: Jag ramlar av stolen av skratt du veronica.

Jag var och tränade Bodypump kl 10.00 för det var nya passet som gäller hela terminen som jag var intresserad av att få testa, jag kan säga : LE MILLS NI SUGER! Jag fattar inte att man kan få till så mycket dåliga låtar på ett enda pass det var ungefär som Mikael Persbrandts spotify playlist, så jäkla dåligt! En massa dåliga låtar som inte ens hängde med i rörelsena! Gud vad jag saknar F&S dom hade alltid bäst musik! Intensiv passen och pulsmedel är grejen G.
Man vill kunna drömma sig bort i låtarna lite, men när busta rhymes skriker: My lips like sugar!! så får jag bara ont i huvudet, ska köpa mig ett simkort på medley också så jag kan varva lite. Fast passet var grymt jobbigt med en massa knäböj och utfall, undra hur mina ben mår i morgon, jag älskar dock träningsvärk fast inte så som jag har haft dom senaste gångerna att man ser ut som Ozzy osbourne när man går.

Efter passet lämnade jag min cykel på 2b och tog bussen hem. Duschade och åt lite lunch och gick sedan till Alex i Gottfridsberg, där vill jag också bo det är jätte mysigt där, bara 10 min från stan och när flamman ;)

Nu är jag hemma och ska ta det lite lugnt, jag gick upp 8.00 i morse så jag ska nog vila lite så att benen orkar dansa hela natten på Herrgården!

Ha en fin lördag alla! Ska försöka ladda upp min kamera och ta en massa bilder ikväll ! Nyårs playlisten får följa med!

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0