Fredag!

Skönt med fredag, jag har iof haft fredag sen i tisdags men nu är det helg.
Har redan städat lite och ska spinna kl 12 på campushallen, ikväll ska jag nog hänga med Natta för i morgon smäller det på Hg och i vanlig ordning förfest hos Korkmaz/Hermansson i rydan.

Längtar tills min nya kurs börjar så man får in lite rutiner och träffar ännu lite mer folk, på tal om folk så ska jag fika med Alex på också på fm, vi skulle ha en"hej då" fika till sofia för hon ska flytta tillbaka till Berlin men hon kunde inte igår så jag hoppas vi får till det på lör.

Nu ska jag äta lite youghurt och dricka kaffe så jag orkar spinna !

Hoppas alla har en fin fredag !

Love / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0