Jag kan ha räknat sekunderna som gick.

Hej !

Hemma från bibblan med gruppen, vi har kommit på lite för opponeringen på ons, arbetet heter "stämpling och betyg" och är tyvärr väldigt bra gjort. Men lite kritik ska vi nog kunna komma på.
Jag kan inte komma på om jag känner mig sjuk eller om jag bara inbillar mig, är lite yr i huvudet och varm.
Lite te och Lars Winnerbäck får göra mig frisk igen. Jag kan inte heller bli sjuk nu för i morgon bitti ska det kö:as för kravall biljetter till torsdagens "traffic lights" 
 Jag kanske borde spinna i eftermiddag om tillståndet har gått över. Det var räddningstjänsten spinn 15.30 antar att det är en massa brandmän på passet och lite brandmän är aldrig fel. Sibel skulle gå med men så jag har ju en ursäkt.

Här snöar det nu, jag trodde det var slut med det. Det är fortfarande fint och mysigt.

Världens mest osammanhängande inlägg avslutas med: nu ja ska gå och handla.

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0