Jag

har varit inne hela dagen förutom de 30 min på stan med Sibel och en sväng till systemet, sibel kom ringandes på min dörr med 2 korvar i händerna. Hon hade ringt på typ 2 gånger och ringt till min mob men jag blåste håret så jag hörde inte, sen ringer hon på och skriker: ÄRUU EFTERBLIVEN ELLER??? trevliga vänner man har :P Ikväll ska jag hem till Natta och hänga med Mallan (Emelie, Emilia)? ;) Vi laddar för lördagen med förfest hos Natta och Hg på efterkvällen, Emma ska med också det ska bli jättekul!

Vi körde Yatzy och "tecknet" på tjejmiddagen och det var sjukt roligt, jag och Sibel blev tyvärr utklassade. Men vi laddar för ny omgång!

Hoppas alla får en fin torsdag!

Love/ V


Kommentarer
Postat av: ANONYM

KORVARNA BLEV JU KALLA

2010-01-21 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0