Lördag!

Dom stora vinnarna från spelkvällen var såklart Moi och Sibel som slog Jonatan och Jakob med hästlängder i teckenet ;) (Måsen flyger i gryningen, räven springer över ängen) När jag skulle åka från Sibel och Jonatan igår så blev jag raggad på av två killar på busshållsplatsen som var typ 12 år, dom ville att jag skulle följa med dom till Nh fast dom mera såg ut att dom skulle till högst Bk, sen var det en full tjej som skrek åt mig när jag gick av bussen, "Åsa Wannabee" och kollade surt på mig, tyvärr så vet jag inte vem denna Åsa är så det var lite svårt att vara hennes "wannabee". 
Nu har jag avklarat bodypump, lite städning och lunch med Anna. Nu ska jag duscha och ta det lugnt för ikväll ska vi ut och dansa :) Det var tacksittning på Hg så lite folk måste det bli även fast det är sista helgen innan csn.

Ha en underbar lördag! Det ska ja ha! Ser fram emot att shaka md Sibban min "shake partner in crime"

Love/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0