Min tristess talar

Namn: Veronica Elisabeth, Christina, Andersson
Kallas för: Vrånkan, pulvret, peppe (inte självvalt)
Stjärntecken: Vädur
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Piercingar: Nope, hål i öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 1.63
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Blond
Fräknar: På sommaren brukar jag få på näsan
Motto: Allt eller inget
Kär? pass
Önskar du att du bodde någon annanstans? Just nu är det -16 så behöver jag svara på det?
Tycker du att du är attraktiv? Just nu: Nej men efter en dusch så skulle ja ljuga om jag inte sa att ja tycker ja ser helt ok ut ;)
Dricker du? Vatten, ramlösa, vin, öl, allt?
Röker du? Tyvärr ja
Vilket schampo använder du? Älskar joyko men min studentekonomi säger den gula repair från? Finns hos frisören iaf.
Vilken parfym använder du? Har en massa olika men jag gillar Dkny äpplet bäst och Chanel mademoiselle.
Vad är du rädd för? Trånga hissar och dumma människor, personer utan samvete.
Gillar du att tvätta? Absolut, rogivande
Gillar du berg- och dalbanor? NEJ!
Filmen du hyrde? Flickan som lekte med elden!
Filmen du köpte? Kommer inte ihåg
Låten du hörde: Im not your toy- La roux
Låten du laddade ner? Har aldrig laddat ner en film eller en endast låt i hela mitt liv faktist
Personen du ringde? Sibel
Personen som ringde dig? Lisa
TV-program du såg? Hmm.. Sg någon dålig b-film igår, men tv-program kommer jag inte ihåg.
Person du tänkte på? En grym människa vi inte nämner vid namn
Låt: Södermarken, nyponbuskar nyponbuskar...
Sak att göra: Göra klart grupparbetet och lämna in det
Sport: Fotboll när Sverige spelar: aldrig, skidskytte kan vara kul att kolla på.
Dryck: KAFFE!
Kläder: Mjukbyxor och träningstopp
Film: Skräck!
Bil: Vill gärna ha en, ja!
Serie: "How I met your mother" "vänner" "Simpsons"

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Mera än jag vart glad med någon nästan, ha
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Antagligen.
Varit i slagsmål? Njae
Blivit arresterad? Njae
Träffat någon från internet IRL? Nej

Antal…
Gånger du varit kär? Två skulle jag tro, riktigt kär.
Gånger ditt hjärta brustit? hahah, hur lång tid har vi på oss?
Hjärtan brustet på grund av dig? Ett skulle ja tro
Tjejer du kysst? Några stycken
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ganska många kanske 7 personer.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Jag håller låg profil ;)
Senaste…
Boken du läste? Kurslitteratur till grupparbetet, annars var det nog "luftslottet som sprängdes"
Personen du fick e-mail av? Mamma
Personen du fick brev av? Lisa
Personen du fick sms av? Andreas
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår!
Saken du köpte? Tågbiljett

Vad har du gjort idag? Nördat mig framför datan, druckit allt för mkt kaffe och gått under jorden för ett tag.
Brukar du svära mycket? Ja ganska i rätt sällskap.
När stiger du upp på morgonen? Runt 10.00 är bäst. Förut var 5.45 standard tiden nu är det väl 8.30 ca. Jag är lika trött iaf.
Vad har du på dig? Mjukbyxor och träningstopp.
Vad ska du göra ikväll? Åka tåg
Vad är du allergisk mot? Laktos tror jag
Var har du ont?
Använder du hårspray? Aldrig
Kan du stå på händer? Ja! I ca 3 sek, under vatten kan ja stå i typ en minut!
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!!
Salt eller socker? Salt!
Gillar du ketchup? Ja på det mesta.
Är du glad nu? Njae lite förvirrad
Var du glad igår? Nej
Vad dansar du till? Det mesta!
Stockholm är… ? En liten stad eller en stor stad beroende på vad man jämför med.
Göteborg är… ? Jennies hemstad och en stad jag bara vart i en gång.
Kan du sjunga? Om du frågar min mormor så kan jag det, men ja kan försäkra om att jag inte kan det.
Spaghetti eller makaroner? Spagetti
Land du vill besöka? USA, Ryssland, Island

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0