Övermänsklig

Jag har, städat,tränat,lagat god mat, pluggat, och håller på att tvätta och ska snart ta en runda på stan. Måste köpa en ny foundation, min tog slut igår och jag lånade Annas nu på morgonen, Anna är så att säga lite mera nougat färgad än jag ( Hon är från Chile kan vara bra att tillägga) som alltid köper den ljusaste i allt, jag kommer ihåg att min förra hette något i stil med "mjölk" för den var så ljus, och nu är jag orange, en Linda Rosing på mini break weekend till Mallis så ser jag ut nu.

 

Tillbaks till min tvätt:

Jag sak berättta knepet varför min tvätt alltid får så fort, andra kan hålla på i dagar. Jag har alltid bara 2 maskiner.

Förlåt nu mamma, jag sorterar inte så värst bra, slänger in allt på 60 grader och sedan åker allt i torktumlaren.
Så nu har jag löst all världens tvätt problem!

Love / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0