The bad boys are always catching my eye

Kan inte sluta lyssna på Alexandra Burke. Igår hade jag "Brooke knows best" maraton i soffan, jag såg på avsnitt från ca 14-21 med lite mat pauser. Hg i lördags var kul men lite för mkt folk och en efterfest som inte var så rolig men så lyckades jag komma hem kl 04.00, tog sällskap med Alex på vägen och det var helt tomt på gatorna.
Mår betydligt bättre idag och ska tvätta lite på Fm, och sedan är det ett nytt försök med Räddningstjänsten spinn, snälla smälla snälla gud gör så att det inte brinner någonstans! ;)
 I morgon börjar min nya kurs!

Fick just ett erbjudande om att hyra en 1.5 i Tannefors feb-juni för ynka 3000 kr! Tyvärr så har jag inte råd med 2 dubbel hyror i två månader! Men gud vad jag ville ha den! :(!
Får kolla vidare, men det är lite svårt för att alla lägenheter som jag vill ha är det inflytt på nästan med det samma och jag har uppsägningstid på 2 mån här, jag kan inte heller säga att om två mpnader så flyttar jag för tänk om jag inte hittar något. 1.5:an i Tannefors var iof bara under 6 månader och då kanske det är bättre att satsa på något mera permanent. Jag vet inte, vad är en bal på slottet?

Love / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0