Till hiva <3

Hej ! Dagen började med upprop till soc 2, var typ 30 tjejer och en kille (Alex) ;) Sen gick vi till liu-tryck genom en underjordiskgång ( som vi skojade om att det vore kul om man kom upp i filbytergallerian) och köpte ett kompendium eftersom dom inte tog kort under 50 kr så fick alla köpa rosa matchande små fula block, han som jobbade där var sjukt otrevlig och bara suckade att det var så mkt att göra ( Vi var typ 30 st och innan oss hade nog ingen vart där sedan tidig jul) Sen gick vi och drack 4 kr kaffe i baljan, i morgon har vi föreläsning och ja ska plugga ihop med en tjej i klassen innan och äta lunch. Ikväll ska jag nog bodypumpa kl 19, sjukt dålig musik men tjejen som har då är jättebra (Sibel följ med!!) 

Helgen skulle jag vilja spendera i U-a men ja kommer kanske inte kunna komma hem innan sen kväll på fre och om Jennie åker hem på lör så är det inte så värt för mig, men ja ville träffa min fam också. Saknar mamma pappa och Jens :(  Iof kan det vara kul att stanna kvar första veckan då de är lite mera fester till helgen och lite nytt folk som man träffar, Rip btw på Emma som ska läsa stadsvetenskap denna termin, kommer sakna ihjäl mig!

Nu kom jag också på att ja ska ha lista inte "nyårslöften" men löften som jag ska lyda detta år och som jag verkligen behöver lyda! Så piska mig i baken om jag inte lyder detta.

1. Träna minst 3 gånger i veckan ( Inte bara spinning)
2. Prova på buso, core och kettleballs!
3. Träffa mina tjejer minst 2 gånger i veckan
4. Lära mig laga god och nyttig mat
5. Inte träffa killar som är (och endast träffa killar som ett + och inte för att man mååååste)

1.Snåla 2. Psykiska problem 3. Har flickvän 4. Inte har någon hjärna 5. Som bara är ego 6. Som dejtar 10 tjejer på samma gång 7. Som inte tycker om att vara ute och helst bara ligger i sängen. 8. Som jag inte behöver förklara " han är ju lite speciell och egen) 9. Som tycker ett roligt skämt är "tv 4 fars 15.30 tis&tors)

6. Bara träffa killar som
1. Är generösa 2. Normala diagnoser  3. Är singel 4. Lite smarta ( Kom igen lite "street smart iaf) 5. Som tänker på mig och mina intressen 6. Som endast dejtar mig ( Om ja inte säger ngt annat såklart) 7. Som kan tänka sig att ta en promenad istället för bilen när man ska hyra film, och som kanske skulle tycka det var mysigt att vara ute i naturen lite ibland iaf. 8. Som kan föra sig i möblerade rum. 9. Någon som har samma humor som jag.

6. Besöka min farmor oftare
7. Tvinga min lillebror komma och besöka mig oftare
8. Plugga minst 3 h om dagen
9 Besöka Lisa och Jennie och Andreas mera
10. Skaffa en fab lägenhet ( Inte i borensberg, skäggetorp, Lambohov)

Sådär ja!

Men om ja ska träna kl 19 måste ja kasta in mig i boken ett par timmar!

Love/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0