Yr.

Jag är yr och varm, det var inge vidare bra ide att spinna känner jag.
Det var räddningstjänsten som skulle ha spinning, alltså så skulle det varit en massa brandmän där, när vi cyklar på campus så ser vi en liten nerbränd stuga. På passet meddelar instruktören att dom hade fått en utryckning, 6 tjejer suckar.
Passet var iaf väldigt bra och ledaren hade grym musik! Han pratade så fort att han måste extaknäcka som fotbolls kommentator.

Nu 5:ans dokumentär "för fet för lek" kollar jag såklart på samtidigt som jag chattar lite med Sibel, såhär kan det låta 

Veronica

vilken kanal har tjocka barn?

aa jus d 5:An

20:09Veronica

den var inte iktigt s¨bra som jag hade hoppats på

20:11Sibel

lite för mkt fokus på att ge hjälp

20:12Veronica

precis, hade vart bättre med mera fokus på tjockheten


;)

Love/ V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0