Hemma

I linkan. Hade första lektionen på mikro sociologi igår, Tommy Svennson som vi ska ha som lärare verkade super! En mysig liten gubbe på 60 +.
Åkte hem till N från centralen och sen var jag som sagt i skolan och sen tränade jag, när jag kom till N igen så skulle ja åka hem med mina väskor och bussarna hade slutat att gå för Linköping har tydligen aldrig haft snö innan. Alex var super gullig och hämtade mig och körde hem mig, ska bjuda han på fika som tack idag om han följer med. Ska fika med Emma och Sofia kl 15, vi ska planera en tjej utgång i helgen. Antagligen på fredag, jag vill gå till flamman!
N har praktik hela helgen så det är lite tråkigt. Men det ska bli sjukt kul att gå ut med Fia och Emma :)! Synd att sibelin har sittning, hon är min bäst på fest! Har varit väldigt lugn nu i två helger så det ska bli kul att få dansa av sig lite. 

Nu måste ja plugga vidare! 

Love / V
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0