I Ryd

Är tok kär i Jason Derulo:s album. Alla låtar är helt underbart bra. Fredagens utgång vart lyckad, Fia fick ställa sig sist i kön och Emma försvann haha ett glas vin blev en bag in box som tog slut. Jag satt och drack öl med Alex och hans kompis, sen kom Fia och Petter in och lite mera folk. Det blev lite dans på slutet och sen hemgång (Gud det lät väldigt seriöst, som att vi var ute på folketspark typ). Hade en sjuk huvudvärk dagen efter kan ja säga, fy!
N är ju i Motala hela helgen och jag sitter hos han nu i Ryd och ska plugga men det går inte så bra tydligen.
Vi åt en massa glass igår och godis och skulle se "Luftslottet som sprängdes" men den var seg som tusan på datorn så vi gör ett nytt försök ikväll. I morgon har jag föreläsning som vanligt mellan 10-13 sen borde ja åka hem och börja packa!! N har lovat mig att hjälpa mig med matten någon dag i veckan med.

Jag saknar mina tjejor! <3  Älskar er i vått och torrt och hur många mil vi har mellan varandra :) Sibel är ju iof 500 m bort  som tur är :)




  5773_105969831959_505496959_2658458_6682436_nn537302951_1763078_3068img24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0