Tror faktist helt ärligt inte man kan ha för mycket grillkrydda..

På willys har dom allt, vi fick köpmani och ville ha allt ifrån 10 liters dunkar med olja till fefferoni i storpack. Fick dock lugna oss eftersom vi kom på att jag bor på 26 kvadrat och Nadim inte ville sova på golvet med ett 50 pack majskolvar.

Flytten i helgen gick jättebra, min pappa är årets mest stressade människa så det gick rätt fort kan man säga( Sibel som varvade pantburkong med max igår upplyste mig att jag kan möjligtvis vara lite smittad av min pappas stress sjuka då jag är en jävel på att planera och stressa hehe ;)

Nadim träffade min mamma och pappa och dom tyckte han var såååå söt ;)

Nu har jag fått ordning på allt och vi var på ikea igår och handlade lite möbler och diverse småsaker.

Nu i veckan ska jag satsa på att träna hur mycket som helst och plugga sjukt mycket. Har så mycket att läsa och snart en tenta på gång igen. Längtar tills den 26:e då jag och Malin ska ha 47 års fest tillsammans :) Och tills Lisa och Jennie och Andreas kan komma på inflyttningsfest hos mig :) !!! Ska träffa tjejerna i morgon på fika Hos Natta och ska spinna med Sibel ikväll. Nadim skulle komma efter rödakorset, vi gjorde hemmagjord pizza igår som såg ut som en tårta :) Men den var god om man bortser från tonfisken som jag inte alls diggade, det är sjukt äckligt med varmt tonfisk Bläääää...

Ska läsa lite nu innan Fia kommer på lunch/middag och pluggpanikar lite med mig ;)

Love/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0