yes/no !!!

Klarade tentan, eller vi har inte fått betyg än men jag har inte fått u på den iaf :) Jag trodde verkligen aldrig att ja skulle klarar den. Men nu är det nya tag igen med tenta igen snart. Går in i en plugg-period och jag ska läsa som en tok. Böckerna ligger på bordet och pennorna är vässade, jag ligger på golvet och kollar bloggar och bloggar som tydligt själv också.
Ska på tjejmiddag ikväll hos Natta och sen hem till min "sambo" och sova ;) Det är lite kul att vi spenderar typ 8 h att sova och typ 1 h med varandra. Men jag hoppas det ska bli lite dagliga äventyr snart. Jag har iaf bokat in en heldag på påskmarknaden i gamla linköping. Nadim fick en äggvärmare som såg ut som en tupp av mig för att värma upp lite innan påsken. Jag ska ha påskris och massa tuppar överallt, jag är påskgalen. Julen i sin prakt men jag älskar påsken verkligen. Men jag försöker dölja mitt påskberoende men snart snart kommer jag gå överstyr med påskgodis och påskris. Han vet inget än... ;) Jag tror att detta kan ha en koppling med min mormor som är äggkoppssamlare och redan har börjat laga påskmat. Vi får alltid påskägg av mamma och pappa och mormro och morfar, jag suckar såklart lite åt min mormors 9 parad påskrätter och 6 kg godis men egentligen så spinner jag som en katt. PÅSK FTW! Jag gillar liksom påske för att den är mysig och för att alla kommersiella köpmani människor inte finns på samma sätt som på julen, påsken är en känsla medans julen mera bara är en köpmani tradition.

Ha en fin tis!

Love / V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0